25 listopada miała miejsce II edycja targów „Orzeł Dystrybucji FMCG”. Wzięło w nich udział blisko 100 wystawców – dwa razy więcej niż w minionym roku. W gronie tym, poza przedstawicielami branży spożywczej, zadebiutowały też firmy chemiczno-kosmetyczne. Wydawać by się mogło, że imprezy targowe to w branży FMCG pomysł zgrany jak stara płyta. Organizują je wszyscy – od dużych firm dystrybucyjnych, poprzez lokalne hurtownie, na stowarzyszeniach kupieckich i sieciach franczyzowych kończąc. W zeszłym roku, kiedy przygotowywaliśmy pierwszą edycję targów „Orzeł Dystrybucji FMCG”, nie myśleliśmy, że spotkają się one z tak dobrym przyjęciem. Zainteresowanie tym wydarzeniem zarówno wśród wystawców, jak i odwiedzających przerosło nasze oczekiwania i sprawiało, że postanowiliśmy zorganizować je po raz drugi.